Macchina di taglio per incisione laser Co2 cumu utilizà u sistema di messa in autumàticu

Chì ghjè a distanza di focus? Per tuttimacchina di taglio laserCi hè una certa distanza di focu, per a macchina di incisione è di taglio laser CO2, a distanza di focu significa a distanza da a lente à a superficia di i materiali, di solitu ci sò 63,5 mm è 50,8 mm, u più chjucu u megliu risultatu per l'incisione, più grande hè megliu per cutting.so a più piccula macchina laser usata soprattuttu per l'incisione è aduprà a distanza di focu 50.8mm.Taglia più grande cum'è 960 è 13090 taglia laser incisione tagliatrice usa 63.5mm lens.USA marca o marca Opex China.

 

Ma a lente hè stallata in a testa di taglio, per truvà a distanza di focu rapidamente, a fabricazione di laser offre un modu veloce per truvà a distanza di focu.

macchina di taglio laser

1, Se u vostrumacchina per incisione lasernisun tavulu di travagliu elettricu up-down o ùn avete micca dumandatu u sistema di messa in autumàticu, per piacè aduprate a barra acrilica chì offremu per truvà a distanza di focu curretta.

macchina per incisione laser

2,Preme quì nantu à u pannellu di u sistema di a macchina laser Ruida per utilizà l'autofocus

macchina per incisione laser

3, Se vulete cambià a pusizioni di l'autofocus (per esempiu, vulete usà a distanza di focus 50.8mm o 63.5mm), puderia aghjustà i viti quì cum'è l'imagine quì sottu, stabilisce ancu i parametri curretti in u software:

macchina per incisione laser macchina per incisione laser


Tempu di Postu: 29-Sep-2022