A macchina di marcatura laser in fibra hè calda è populari, perchè i prezzi sò assai diffirenti è cumu sceglie u laser in fibra?

A macchina di marcatura di fibra hè largamente usata per a marcatura di tutti i materiali metallici è di certi materiali non metallici per via di a so veloce veloce di marcatura, alta efficienza è alta precisione.Nta l'ultimi anni, a macchina di marcatura di fibre ottiche hè stata messa in pruduzzione in grande quantità, è u costu hè statu assai diminuitu, cusì u prezzu di u pruduttu hè statu ridutta, è a macchina di marcatura di fibre ottiche hè ancu largamente usata in a produzzione industriale. è a nostra vita di ogni ghjornu.Allora hè ancu diventatu più è più populari, ma perchè i prezzi di e macchine varienu tantu è cumu sceglie una macchina di bona qualità.

Chì fattori chì affettanu u prezzu di e macchine di marcatura laser?Sicondu i dati di l'indagine di u dipartimentu di u mercatu di a fabbrica di laser Dowin, u tipu di marca di materie prime è accessori di u produttu affetta u prezzu di a macchina di marcatura laser di fibra. sparte a cunniscenza di a macchina laser è dite à u cliente cumu sceglie una macchina di marcatura laser d'alta qualità adattata per u cliente.

1. Comparazione di u spessore di a carcassa di a macchina

A vita di a surgente laser di a macchina di marcatura laser in fibra di l'ultimi 100000 ore, hè necessariu di sceglie un corpu in lega d'aluminiu densu è durable.U materiale di cunchiglia di a macchina laser Dowin coperta cumpleta da una lega d'aluminiu di 8 mm, mentre chì parechji di i prudutti di l'altri fornitori sò fatti di piastra di ferru, spessore micca più di 2 mm, chì hè faciule da arrugginisce.

1

1. Marca di fonte laser è funziunalità

A parte core di a macchina di marcatura laser in fibra hè un generatore laser, ci sò tanti generatori laser diversi in u mercatu, cum'è Raycus, JPT, Max ... ecc.Chì ghjè a diferenza è quale hè u megliu?

* Fonte laser fibra Raycus hè una marca di punta in a China.High stable laser output, high pulse energy and high mark efficienza sò i so vantaghji.Hè cù a vita di 100.000 ore.Nisun consumable.Dimensioni compatte di fonte laser in fibra, chì hè più adattata per a produzzione in linea.A macchina di marcatura laser in fibra laser Dowin sceglie a fonte laser Raycus.Dowin laser in cunjunzione Raycus surghjente laser, persunalizà l'aghjurnamentu di a macchina di marcatura laser in fibra portatile, hè assai vendita calda in l'ultimi anni.

M * Max hè una altra fonte di energia di fibra famosa per esse economica, hè ben cunnisciuta per u prezzu più prezzu, ma a principal diferenza trà sta marca è raycus hè chì u raycus hà una stabilità megliu è una garanzia megliu.Sicondu u voluminu di vendita di ogni marca è a situazione di compra di i clienti, a marca Raycus hà una storia più longa per a fonte laser di fibra ordinaria, u rendiment di u costu più altu, a qualità relativamente stabile è a vendita più grande di Max.Dunque, per a macchina di marcatura laser di fibra normale, Raycus hà un rendimentu di costu più altu.

* JPT hè una marca di Singapore chì hà una fonte di energia laser differente, alcuni di elli sò limitati da 20 à 80kHz (JPT low-cost), è altri mudelli offrenu menu garanzia.Fonte laser JPT si famosu per a marcatura di culore MOPA, A gamma opzionale di larghezza di impulsu laser hè più grande。 Questa marca hè famosa perchè furnisce una qualità eccellente, una incisione eccellente è una stabilità à u mumentu di u travagliu cù i so mudelli premium.

2

1. Carta di cuntrollu autentica BJ Jcz

Per assicurà a macchina di a più alta qualità, Dowin laser aduttà una vera carta di cuntrollu BJ JCZ.Un altru fornitore pò aduprà a versione crackata.Illegale, in cima à questu, ùn pò micca sustene u sistema di vittoria 10, o ancu senza driver è interfaccia rotary.Se ùn ci hè micca un drive, l'assi rotativu ùn pò micca esse usatu.Ancu qualchì fornitore per utilizà u so propiu software.

22

1. U prugramma prufessiunale di marcatura EZCAD

Sceglite sempre l'ultimu software EzCad originale, prestazione stabile.Ezcad2 hè un software di marcatura prufessiunale lanciatu da JCZ Software Co., Ltd., U software hè perfettu per sustene diversi tipi di fonti, fonts uniline (JSF), font Array (DMF), etc. è e funzioni di trasfurmazioni di l'imaghjini per risponde à i bisogni di diversi utilizatori. A cosa più impurtante hè abbastanza faciule d'operare.

222

1. Ouya serie M o SG-7110 galvanometer scanning high-vitezza

U sistema di scansione otticu hà una velocità veloce, bassa deriva, alta precisione di posizionamentu è stabilità di u funziunamentu affidabile è altre caratteristiche L'algoritmu avanzatu di servocontrollu è a tecnulugia di rilevazione optoelettronica efficiente è a tecnulugia di posizionamentu sò aduprate in u sistema per risponde à a maiò parte di e dumande di applicazioni per u rendiment di u produttu è a precisione di posizionamentu. .

22222 2222

 

1. L'alimentazione di marca famosa assicura un travagliu longu di a macchina

L'alimentazione di Taiwan Meanwell hè un fabricatore di alimentazione assai famosu, supporta a tensione di 100V ~ 240V, 50 ~ 60 Hz, assicura a macchina cù piena energia è travagliendu per un tempu assai longu.

222222 7

 

Piglià tutti issi ditagli in cunsiderà, avemu cridutu vo avete abbastanza cunniscenza laser à sceglie u più adattatu machine.Dowin laser marking machine.Dowin laser furniscia una gamma di differente mudellu laser marcatura machine cù alta qualità è prezzu affordabbli.Cuntattateci s'è vo mostrate qualchì interessu in a nostra macchina.

8


Tempu di post: 09-09-2022