Cumu sceglie una macchina laser 1390 d'alta qualità, avete bisognu di cunsiderà queste dumande prima di piglià una bona decisione?

1390 macchina laser largamente usata in diverse industrie.Sempre più clienti volenu una macchina laser d'alta qualità è stabile, ma ci sò tanti machini di qualità è prezzu diffirenti in u mercatu di laser, cumu per paragunà è uttene una bona macchina laser CO2, speru chì questu articulu serà d'aiutu per u vostru procurement.Parechje petite dumande bisognu di pensà prima di piglià a decisione?

1. Qualessu tipu di materiali vi principarmenti vulete prucessu?E chì ne dite di u grossu di tagliu massimu?

1390 CO2 laser incisore taglia a putenza da 80w à 180 watts per incisione è tagliu di materiali non metallici cum'è acrilicu, legnu, mdf, compensato, tessili, plastica, carta, ecc.Una qualità di taglio assai alta pò esse ottenuta da u tagliu PMMA ("acrilico", "Plexiglas") - quandu processatu currettamente, i taglii di tagliu sò trasparenti cum'è tutte l'altri superfici di u pezzu di travagliu.È riguardu à u spessore di taglio, bisognu di sceglie una putenza laser differente, stabilisce un tassu di putenza di output differente è vitezza di taglio.u grossu massimu di taglio esiste una certa differenza.A squadra di vendita di laser Dowin vi darà data è suggerimentu prufessiunale per aiutà à sceglie u putere laser più adattatu secondu u requisitu di u cliente.

1390-tagliatrice-laser

2. Cume nantu à e dimensioni di a tavola di travagliu?Serà adattatu in u vostru attellu?

Dowin laser di novu aghjurnà a macchina laser 1390, l'area di travagliu hè 1300 * 900mm.In u disignu di a macchina è l'applicazione di u produttu, pò risponde à i bisogni di compra di più di 80% di i clienti.Vale a pena nutà chì u DW-1390 Slimline Model cum'è u nostru equipamentu laser più recente.Feature hè chì u fondu Legs sò removable, Puderia passà 90cm porta facilmente.Per l'acquistu grossu da l'agenti, un containeru di 40 piedi pò cuntene 24 unità, risparmiendu u 30% di u costu di trasportu è migliurà a competitività di u prezzu.

1390-tagliatrice-laser1

3.What u più impurtante hè u cumpunente machine, cumpresi Laser tubu marca, sistemu di cuntrollu è qualchi accessori utili impurtanti.

* A parte core di a macchina laser hè un tubu laser, Ci sò parechje marche diverse in u mercatu, cum'è RECI, CDWG, YL, EFR è cusì.Per assicurà a macchina cù una grande qualità, dopu anni di teste di tecnulugia prufessiunale, a nostra fabbrica hà sceltu dui tubi laser di marca cù u rendimentu più stabile è u megliu costu-efficace per i clienti.CDWGèRECIsò marche famose chì ricumandemu.Se 150W, onestamente parlante, RECI hè più stabile è pò furnisce un serviziu efficace dopu a vendita.Un altru putere, CWG hà più vantaghji di prezzu.È u so vantaghju più grande hè chì senza bordu neru dopu à taglio tela, legnu.È a distanza hè particularmente perfetta.

1390-tagliatrice-laser2

* Sistema di cuntrollu Ruida largamente utilizatu in macchine laser CO2, funzione putente è faciule d'opra.Dowin laser aduttà a versione più nova più stabile per ogni set machine.The putente software hà funzioni di incisione è taglio, chì assicura a velocità di taglio più veloce è a precisione di taglio durante u processu di materiali diffirenti.

1390-tagliatrice-laser3

* In cunfrontu cù altre macchine laser cù un solu tubu di scarico, a macchina laser di marca Dowin equipata di dui tubi di fumu, per ottene u più efficiente scarico di fumu in modu efficace, furnisce l'utilizatori un bon ambiente di travagliu.

1390-tagliatrice-laser5

* Per u sistema di elevazione, usemu u primu alzamentu di viti à sfera in u mondu, u vantaghju hè chì a forza di attritu hè ridutta è a precisione hè assai megliu.Ancu s'è per un longu tempu di travagliu, Precisione pò sempre esse guardatu.

1390-tagliatrice-laser6

* Equipemu a macchina cù un famosu chiller d'acqua S&A, CW-5200.A refrigerazione efficiente di a circulazione di l'acqua allargerà in modu efficace a vita di serviziu di i tubi laser è e macchine

12

3. In più di una macchina laser d'alta qualità, chì altre boni guaranzia dopu-vendita pò esse ottenuta?

Cum'è unu di i pruduttori di macchina laser prufessiunale in Cina, Dowin laser ùn solu furnisce micca una macchina laser d'alta qualità, avemu ancu una squadra di serviziu prufessiunale dopu a vendita. A garanzia di a macchina laser CO2 hè di 12 mesi, a garanzia di u tubu laser hè di 10 mesi, parti consumabili cum'è specchiu è lente. esclusi.Manderemu video di guida è manuale in inglese.I nostri ingegneri sustene a furmazione in linea.Se necessariu, pudemu mandà i nostri ingegneri à u vostru situ per a furmazione, o pudete mandà l'operatori à a nostra fabbrica per a furmazione.

1390-tagliatrice-laser7

 


Tempu di pubblicazione: 14-sep-2022