Cumu fà una incisione profonda cù una macchina di marcatura laser in fibra

Cumu fà una incisione profonda cù una macchina di marcatura laser in fibra?
Umacchina di marcatura laserhè adupratu per l'incisione profonda è l'incisione, chì hè principarmenti utilizata in materiali metallici, cum'è l'incisione profonda di piastra d'aluminiu è l'incisione profonda in acciaio inox.
Ci sò generalmente dui tipi di opzioni di macchina per l'incisione profonda, una hè una macchina di marcatura ordinaria cù una prufundità di incisione bassa, è l'altra hè una macchina di marcatura 3D, chì pò esse stabilita secondu e so propiu bisogni.
L'incisione profonda di a macchina di marcatura ordinaria hè cumpletata in a gamma di emissioni di luce, generalmente in una pusizione di circa 0-1,5 mm in u so intervallu di focus.In teoria, a prufundità di marcatura hè ancu in questu intervallu, ma sicondu u so laser Differenti da l'area di marcatura, a prufundità di l'incisione cambia ancu in cunseguenza.

Macchina di marcatura laser di culore di serie JPT Mopa M7
Per a macchina di marcatura 3D, a prufundità di l'incisione hè cumpletata secondu a prufundità di e facilità di u software durante a marcatura.Prima di inizià a marcatura, a prufundità per esse incisa pò esse stabilita à parechje strati in u software di marcatura.Allora move a pusizioni di u focu pocu à pocu secondu u stratu cumpletu finu à chì a prufundità di marcatura currispondente hè cumpleta.

Macchina di marcatura laser in fibra 3D per incisione di superfici curve intagliatura profonda (2)
Ch'ella sia una macchina di marcatura ordinaria o una macchina di marcatura 3D, u tempu è l'area di incisione profonda sò proporzionali.A più grande hè a zona di incisione, u più longu hè necessariu per ghjunghje à a prufundità necessaria.prublemi à cunsiderà.
Di sicuru, l'incisione profonda ùn hà micca solu esigenze per a macchina di marcatura, ma hà ancu esigenze currispundenti per u spessore di u materiale per esse incisu.Se u materiale di incisione hè relativamente magre, hè faciule fà deformazione di materiale sottu à l'azzione di u laser d'alta temperatura di a macchina di marcatura.
, Di sicuru, sè vo vulete usà una macchina di marcatura laser per l'incisione prufonda di materiali, ma ùn sanu micca quale macchina à sceglie, pudete cuntattateci in ogni mumentu, è avemu un staffu prufessiunale per dà una guida prufessiunale.


Tempu di pubblicazione: 20-ottobre-2022